Strategické plánování, aktuální trendy

26 září, 2021
Posted in Business
26 září, 2021 WELOVEFUN

TikTok sdílí novou prázdninovou příručku, která Vám pomůže se strategickým plánováním.


Plánujete v roce 2021 zapojit TikTok do vaší marketingové strategie?

Pokud ano, jste zaručeně na správné cestě. Platforma nadále vede celosvětové žebříčky stahování aplikací a přibývají stále další a další uživatelé různých věkových kategorií. To dělá z platformy legitimního soupeře Instagramu, který do nedávna udržoval většinu staršího publika na své straně.

Daleko větší účinek má však product placement v řadách mladších uživatelů, jelikož u mladší věkové kategorie se povědomí o značce rozšiřuje rychleji. Je totiž cíleno rovnou na dvě věkové skupiny, jak na náctileté, tak na jejich rodiče.

Podnikání na TikToku ale není pro každého. Je sice velice výhodné a prosperující, ale pro maximální účinnost kampaně musíte na platformě strávit větší množství času, abyste lépe pochopili, jak algoritmus funguje. Nejlepší reklamy jsou například takové, které na první pohled vypadají jako běžná TikTok videa a s těží byste poznali, že jde o spolupráci.

Pokud se ale rozhodnete do průzkumu svůj čas investovat, rozhodně se Vám to vyplatí. Být v kontaktu s aktuálními trendy je na této platformě základ úspěchu. TikTok tedy tento týden zveřejnil první část prázdninové marketingové příručky, která nastiňuje některé způsoby užití, statistiky, důležitá obchodní data, a dokonce kalendářní přehled sloužící pro plánování vašeho dosahu.

Zdroj 💬

Další články

Kontakt

Kontakt 👨‍💻

Společně za úspěchem

Pojďme se pobavit o kampaních.

Naše poznatky, zkušenosti a organizační schopnosti můžeme využít i pro sestavení Vaší ideální kampaně.

Připojte se k našemu TikTok týmu.

Stále můžete být naší součástí. Jako tvůrce nebo jako člen realizačního týmu. Společně za nejlepšími výsledky a zábavou.

Partneři a spozoring.

Pro naše partnery máme slabost. Spojme se a buďte vidět s námi!

📱 +420 797 868 208

Kontakt