Instant Page: nástroj k ještě rychlejší uživatelské zkušenosti
Obecným cílem reklamních kampaní na TikToku je uživatele dostat z reklamy ve feedu na cílový web. A každá sekunda navíc může znamenat ztrátu jeho trpělivosti. Pomalé či přerušované načítání vede k vysoké míře okamžitého opuštění a neefektivním konverzím.
TikTok nedávno představil funkci Instant Page – nativní vstupní stránku, která se načítá až 11 × rychleji než standardní stránky.
V rozhraní Instant Page je uživatelům umožněno sledovat videa a obrázky nebo třeba kliknout na tlačítko, které je přesměruje na jiné místo. A to vše bez potřeby opuštění aplikace. Instant pages jsou navíc jednoduché na sestavení.
Jak z Instant Page mohou benefitovat značky?
Jak jsme si už naznačili, v první řadě poskytnou vašim zákazníkům mnohem rychlejší přístup k vašim produktům a službám. Nejenže se jim stránka načte rychleji, ale tato funkce je také bude motivovat k tomu, aby si nastudovali o vaší značce něco víc.
Pro tvorbu takové stránky pak nebudete potřebovat žádné technické znalosti. Instant Page totiž využívá systém „drag and drop“, tedy s každým elementem budete moci volně hýbat a na pár kliků si ho uzpůsobovat k obrazu svému.
TikTok dále uvádí, že s touto funkcí se můžete dostat až na o 40% nižší cenu za akci ze strany uživatele.
@tiktokforbusiness Introducing TikTok Instant Page, here to make moving from in-feed ads to sales lightning fast. #WhatsNewOnTikTok #tiktokmarketing ♬ original sound – TikTok For Business
Urychlete cestu za vašimi marketingovými cíli
Funkce TikTok Instant Page je navržena tak, aby vám vyplnila veškeré marketingové potřeby. Díky ní mohou značky oslovit další zákazníky a poté jim buď něco prodat, nebo s nimi začít konverzovat.
Instant Page je nyní dostupná globálně a napříč všemi In-Feed reklamami. Spolehnout se na ni můžete v případě kampaní, které jsou zaměřené ná návštěvnost, konverze, dosah nebo počet zhlédnutí obsahu.