Brandový obsah vytvořený přímo pro TikTok ve spolupráci s tvůrci je také mnohem zajímavější, což má za následek vyšší míru zhlédnutí.
U reklam pro TikTok vytvořené bez zásahu tvůrců se počet zhlédnutí o délce dvou sekund navýšil o 12 %. Když se však zapojili tvůrci, ta stejná hodnota se zvedla o 65 %.
> Diváci u nich vydrží déle
Reklamy pro TikTok, na nichž se tvůrci nepodíleli, dosáhly o 8 % většího počtu zhlédnutí trvajících 6 sekund, avšak ve spolupráci s tvůrci došlo k nárůstu o 91 %.
> Nabízí lepší spojení s uživateli
Reklamy pro TikTok bez zapojení tvůrců dosáhly o 12% vyšší míru angažovanosti publika, ale když došlo ke spolupráci s tvůrci, angažovanost se zvedla o 83 %.
Brandový obsah vytvořený přímo pro TikTok (vytvořený uživateli, ve spolupráci s tvůrci a speciálně pro TikTok)…