Na TikToku mají společnosti také možnost budovat vztahy s ostatními obchodními subjekty. Značky mohou využít hashtagů, jako jsou například #smallbusinesscheck nebo #smallbusinessowner pro sdílení jejich unikátních obchodních příběhů.
Menší firmy mohou benefitovat z nástroje TikTok Ads Manager, což je interní reklamní nástroj pro správu kampaní. TikTok jej neustále zdokonaluje tak, aby jeho použití bylo co možná nejjednodušší jak pro firmy menších, tak větších rozměrů. S trochou cviku může vaše první kampaň běžet během pár minut. A nezáleží na tom, jestli prodáváte obojky pro psy, svíčky, oblečení nebo pořádáte kurzy vaření, díky tomuto systému můžete oslovit potenciální zákazníky napříč všemi spektry. A to se vyplatí hlavně v tomto období, kdy začíná vánoční sezóna.
Mimo jiné se s tímto nástrojem v případě potřeby naučíte pracovat v edukační platformě. Ta vás naučí, jak definovat vaše cílové publikum, rozpočet či časový harmonogram. Vyhodnocovat výsledky pak můžete pomocí TikTok Pixel, což je pokročilý analytický nástroj, který měří účinek kampaní. Jeho prostřednictvím můžete monitorovat prodeje či uživatelskou aktivitu.
Vánoce už jsou za dveřmi, což pro spoustu z nás znamená zasloužené chvíle klidu a odpočinku. Pro společnosti však toto období znamená enormní obchodní potenciál – a TikTok je v dnešní době jedním z nejlepších nástrojů, jak se dostat mezi relevantní zákazníky.