TikTok spouští edukační platformu pro menší firmy

22 listopadu, 2021
Posted in Novinky
22 listopadu, 2021 Jakub Janíček

SMB Academy aneb TikTok učí, jak na marketing na své síti


TikTok nabízí široké komerční možnosti jak pro menší podnikatele, tak velké korporace. V současné době se zaměřuje primárně na edukaci menších a středních firem – rád by zrovna takovým společnostem nabídl co možná nejjednodušší a nejtransparentnější komerční příležitosti.

Nedávno spustil platformu SMB Academy, která je na tento účel přímo specializována. Bere v potaz standardní rozpočty takových firem a představuje způsoby, jak z nich vytěžit maximum pro to, aby přilákaly nové zákazníky a udržely si ty stávající. 

TikTok si dobře uvědomuje, že koronavirová krize přiměla spoustu firem více přemýšlet o svých digitálních prezentacích. Jejich logické kroky často vedou na sociální sítě, tam se však mohou ve všech možnostech lehce ztratit. 

Uvedl, že díky této edukační platformě mají takové společnosti příležitost rychle a přesně upoutat pozornost svých cílových zákazníků. TikTok přece jen používá přes miliardu aktivních uživatelů měsíčně, a to napříč rozličnými věkovými kategoriemi.

SMB Academy obsahuje spoustu produktů, doporučení a nástrojů, ke kterým má každý marketér snadný a rychlý přístup.

Na TikToku mají společnosti také možnost budovat vztahy s ostatními obchodními subjekty. Značky mohou využít hashtagů, jako jsou například #smallbusinesscheck nebo #smallbusinessowner pro sdílení jejich unikátních obchodních příběhů.

Menší firmy mohou benefitovat z nástroje TikTok Ads Manager, což je interní reklamní nástroj pro správu kampaní. TikTok jej neustále zdokonaluje tak, aby jeho použití bylo co možná nejjednodušší jak pro firmy menších, tak větších rozměrů. S trochou cviku může vaše první kampaň běžet během pár minut. A nezáleží na tom, jestli prodáváte obojky pro psy, svíčky, oblečení nebo pořádáte kurzy vaření, díky tomuto systému můžete oslovit potenciální zákazníky napříč všemi spektry. A to se vyplatí hlavně v tomto období, kdy začíná vánoční sezóna.

Mimo jiné se s tímto nástrojem v případě potřeby naučíte pracovat v edukační platformě. Ta vás naučí, jak definovat vaše cílové publikum, rozpočet či časový harmonogram. Vyhodnocovat výsledky pak můžete pomocí TikTok Pixel, což je pokročilý analytický nástroj, který měří účinek kampaní. Jeho prostřednictvím můžete monitorovat prodeje či uživatelskou aktivitu.

Vánoce už jsou za dveřmi, což pro spoustu z nás znamená zasloužené chvíle klidu a odpočinku. Pro společnosti však toto období znamená enormní obchodní potenciál – a TikTok je v dnešní době jedním z nejlepších nástrojů, jak se dostat mezi relevantní zákazníky.

Další články

Kontakt

Kontakt 👨‍💻

Společně za úspěchem

Pojďme se pobavit o kampaních.

Naše poznatky, zkušenosti a organizační schopnosti můžeme využít i pro sestavení Vaší ideální kampaně.

Připojte se k našemu TikTok týmu.

Stále můžete být naší součástí. Jako tvůrce nebo jako člen realizačního týmu. Společně za nejlepšími výsledky a zábavou.

Partneři a spozoring.

Pro naše partnery máme slabost. Spojme se a buďte vidět s námi!

📱 +420 797 868 208

Kontakt