Průvodce tvorbou vaší první TikTokové reklamy

6 listopadu, 2021
6 listopadu, 2021 Jakub Janíček

Průvodce tvorbou vaší první TikTokové reklamy


Čím autentičtější video se vám na TikTok podaří vytvořit, tím větší šanci máte na úspěch. Možná jste si už všimli, že je v aplikaci funkce Promote, pomocí které můžete na pár kliků přeměnit klasické video na reklamu. 

Jak ale k tvorbě takové reklamy přistupovat?

Odvyprávějte svůj příběh

Jedním z nejjednodušších způsobů, jak začít na TikToku, bude, když představíte sebe sama, váš produkt nebo službu a odvyprávíte, jak jste se k byznysu dostali.

Příběh z pohledu první osoby

Tím prvním konkrétním způsobem, jak k příběhu můžete přistupovat, je jeho zpracování z pohledu první osoby.

Můžete se zaměřit třeba na to:

  • co vás motivovalo založit váš business,

  • jak váš business řeší potřeby zákazníka,

  • co se děje v zákulisí vašeho businessu.

Ukázka produktu

Vaši komunitu můžete vybudovat i tak, že necháte produkt mluvit sám za sebe.

O těchto záležitostech se pak můžete ve videu rozpovídat:

  • Jak váš produkt řeší unikátní problém nebo potřebu?

  • Jaké jsou klíčové vlastnosti produktu nebo služby, kterou prodáváte?

  • Co se stane poté, co někdo použije váš produkt?

Příběh z pohledu zákazníka

Rozšiřování povědomí o vašem brandu můžete i za pomoci zákaznických příběhů.

Ve videu pak můžete: 

  • mluvit o tom, jak mohou zákazníci šířit hodnotu vašeho produktu nebo služby,

  • mluvit o tom, jak váš produkt změnil život nějakého zákazníka,

  • krok po kroku ukázat, jak se váš produkt používá.

Tvorba vašeho prvního videa

Jakmile máte sestavený plán, je načase začít tvořit. Zaměřte se na to, aby vaše video v rámci jeho několikasekundového trvání zahrnovalo všechny informace, které chcete. V případě potřeby jej také nezapomeňte doplnit o vhodnou hudbu či zvukové efekty. V aplikaci je možné toto všechno nastavit během pár kliknutí. 

Zpropagujte váš příspěvek za méně než 3 minuty

Funkce Promote vám umožňuje proměnit jakékoliv tiktokové video v reklamu přímo v aplikaci. Díky tomu můžete rozšířit svůj okruh sledujících a zvýšit návštěvnost vašich webových stránek.

 A jak se do funkce Promote proklikat?

Způsobů existuje více — buď můžete využít vašeho nastavení videa nebo platformy Business suite či Creator tools.

Nastavení videa:

  1. Zvolte video, které chcete propagovat. Doporučujeme vybrat jedno z vašich nejpopulárnějších.

  2. Klikněte na tlačítko „…“, pomocí kterého se dostanete k nastavení videa. Poté klikněte na Promote.

Business suite či Creator tools:

  1. Klikněte na tlačítko tří horizontálních čar v pravém horním rohu u vašeho profilu a najeďte na nastavení soukromí.

  2. Klikněte na Creator tools nebo Business suite (pokud máte byznys účet).

  3. Klikněte na Promote.

  4. Zvolte video, které chcete propagovat.

     Po zvolení videa můžete pokračovat v tvorbě vaší kampaně tak, že si stanovíte její cíl. Můžete si vybrat mezi těmito možnostmi:

  • Více zhlédnutí videí.

  • Více návštěv vašich webových stránek.

  • Více sledujících.

V dalším kroku si zvolte, jaké publikum chcete oslovit, jaký je váš rozpočet a jak dlouho chcete vaše video promovat. A máte hotovo! Video vstoupí do schvalovacího procesu a jakmile jím projde, vyskočí vám notifikace.

Posléze můžete ještě sledovat, jak se vaší kampani dařilo. Relevantní metriky jako počet zhlédnutí videa, lajků nebo třeba sdílení se vyobrazí ve stráce s analýzou.

Hodně štěstí!

Zdroj

Další články

Kontakt

Kontakt 👨‍💻

Společně za úspěchem

Pojďme se pobavit o kampaních.

Naše poznatky, zkušenosti a organizační schopnosti můžeme využít i pro sestavení Vaší ideální kampaně.

Připojte se k našemu TikTok týmu.

Stále můžete být naší součástí. Jako tvůrce nebo jako člen realizačního týmu. Společně za nejlepšími výsledky a zábavou.

Partneři a spozoring.

Pro naše partnery máme slabost. Spojme se a buďte vidět s námi!

📱 +420 797 868 208

Kontakt