OKTAGON MMA

Jak budujeme nové publikum na TikToku nejpopulárnější MMA organizaci v Česku a na Slovensku.

00000

NÁRŮST SLEDUJÍCÍCH

00.00

ENGAGEMENT RATE

0000000

MĚSÍČNÍ DOSAHY

Bojová umění vs. Umění sociálních sítí


Na jaře tohoto roku nás mile potěšilo, že jsme byli kontaktováni organizací Oktagon MMA. Ta pravidelně na území České i Slovenské republiky pořádá turnaje ve smíšených bojových uměních (MMA). Byla založena v roce 2016 a za tuto relativně krátkou dobu se jí podařilo zaujmout stovky tisíc nadšených diváků. Z velké části se podílí na popularizaci tohoto sportu v Česku, fanoušků MMA obecně tedy také rychle přibývá.

Tento rok se však rozhodla, že by tempo jejího růstu mohlo být ještě rychlejší — a chce pokrývat marketing hned na několika kanálech. Ještě předtím, než jsme se do spolupráce pustili, jsme věděli, že se na TikToku nachází podstatná část potenciálního publika této organizace.

A rozšiřování povědomí a budování nového publika bylo přesně tím účelem, se kterým nás organizace Oktagon MMA kontaktovala.

Jak jsme se s tím poprali?

Se spoluprací jsme začali přesně na apríla, tedy 1.4.2021. Mimo obecné rozšiřování povědomí o organizaci měl klient další dodatečnou představu — do konce roku 2021 získat 80 000 sledujících na TikToku.

Neváhali jsme a do práce jsme se pustili hned druhý den — všechno jsme začali intenzivně připravovat a plánovat.

Mimo jiné jsme začali:

  • zvažovat ty nejlepší způsoby, jak k tvorbě vizuální obsahu této organizace přistupovat — jaký bude nejlepší komunikační styl nebo třeba jaké informace ve videích komunikovat

  • vypočítávat, kolik by konkrétní kroky mohly přinést sledujících

  • přemýšlet, jaká bude nejvhodnější propagace vytvořených videí

Naznali jsme, že jedním z vhodných způsobů, jak tvořit videa, bude recyklace obsahu z hlavních kamer. Je velice efektivní, a to díky našemu přehledu na TikToku, který neustále rozšiřujeme a poté využíváme. Díky tomu jsme schopni taková videa napasovat do TikTok stylu. To v praxi znamená, že je uvádíme do vtipných kontextů, napojujeme obraz na aktuální trendy zvuky a také experimentujeme s formáty.

Work

Ukázka videí

@oktagon.mma

Leo Brichta po vyhraném zápase. ✊Vychutnat u WOWka a neřešit! 🥳😀 ##oktagonmma ##oktagon28 ##pozapasovka

♬ původní zvuk - OKTAGON MMA
@oktagon.mma

Uvolněná nálada před dnešním zápasem 🥳. Vyhraje dnes Gábor? ✊😂 ##oktagonmma ##oktagon27 ##oktagontrendy

♬ Супер мега 228 звук - forward
@oktagon.mma

Co říkáš na první OKTAGON KRUH na domácí scéně? ✊🏆 Dej nám vědět do komentářů 😎. Dnešní turnaj už v 17:15🔥##oktagonmma ##oktagon23 ##cesko ##slovensko

♬ Remember the Name (feat. Styles of Beyond) - Fort Minor
Work

A abychom tvorbu také odlehčili, sdílíme i videa s tanečky cage girls (jedná se o dívky, které nosí čísla jednotlivých kol v kleci) a i samotných zápasníků. Díky tomu profil Oktagon MMA má potenciál zaujmout i ryze TikTokové fanoušky — tedy i ty, kteří MMA nesledují.

Díky těmto formám videí pak zapojujeme sledující do diskuze, bavíme a edukujeme o dění ze světa MMA — ať už obecném nebo v rámci organizace Oktagon MMA.

V prvním měsíci naší spolupráce jsme vydali přes 35 videí, potřebovali jsme totiž maximalizovat potenciál a dostat profil do chodu. Jakmile jsme získávali první tisíce nových sledujících rychlým tempem, věděli jsme, že tohoto stylu bychom se měli držet a pokračovat v něm. 

V rámci tohoto jediného měsíce se nám podařilo získat:

  • 17 000 nových sledujících
  • 107 336 lajků
  • 979 sdílení
  • 2 600 komentářů
  • 1 390 439 zhlédnutí

Od samotného začátku spolupráce jsme pak získali přes 44 000 nových sledujících (k 4.10.2021).

Neznamená to však, že „usínáme na vavřínech“. Stále testujeme, co u sledujících funguje a co naopak nikoliv, a na základě toho se rozhodujeme o svých dalších krocích.

WELOVEFUN X OKTAGON

Spolumajitel OKTAGON MMA Palo Neruda a moderátor Oliver Sálus hovoří o vývoji spolupráce s naší organizací a o vzájemné spokojenosti.

Zajímají vás další spolupráce?

Kontakt

Kontakt 👨‍💻

Společně za úspěchem

Pojďme se pobavit o kampaních.

Naše poznatky, zkušenosti a organizační schopnosti můžeme využít i pro sestavení Vaší ideální kampaně.

Připojte se k našemu TikTok týmu.

Stále můžete být naší součástí. Jako tvůrce nebo jako člen realizačního týmu. Společně za nejlepšími výsledky a zábavou.

Partneři a spozoring.

Pro naše partnery máme slabost. Spojme se a buďte vidět s námi!

📱 +420 797 868 208

Kontakt