RUNCZECH

Jak jsme pomocí TikTok kampaně motivovali mladé lidi k běhání.

000000

POČET LIKŮ

00.00

ENGAGEMENT RATE

000000

IMPRESÍ CELKEM

Ukázková motivační soutěž na TikToku.


K používání sociálních sítí každý přistupuje jinak. Obecně však mají dva protipóly — buď se může jednat o prostředek, jak vyplnit nudu, nebo se dají využívat stylem, který své uživatele vzdělává, motivuje a inspiruje. Ve WELOVEFUN se snažíme pokrývat oba protipóly, aby náš publikovaný obsah nejen bavil, ale také pomáhal.

Předtím, než s klientem začneme se spoluprací, přemýšlíme, jestli bychom se za projekt dokázali postavit i sami. A v případě Runczech jsme měli hned jasno — běhání je totiž aktivitou, která má potenciál zlepšovat kvalitu života každého, kdo se mu věnuje.

 

Běhání pro radost i dobrou věc

Runczech je organizací, která je v Česku velice dobře známá, a to nejen v případě vášnivých běžců. Již od roku 1995 pravidelně pořádá běžecké akce různého rozsahu po celé České republice a částečnou působnost má i v Itálii.

Za 26 let svého fungování se těchto akcí zúčastnilo více než milion běžců. Ti si pak mohou zvolit, jestli budou běhat pouze pro radost a utužení svého zdraví, nebo přitom také podpoří dobrou věc. V rámci Runczech je totiž možné stát se tzv. Dobroběžcem, kdy si běžec registraci na závodě zakoupí u neziskové organizace, která pak poskytnuté finance využije pro dobročinné účely.

Díky své tradici nemá tato organizace o účastníky nouzi, což mimo jiné dokazuje také její Facebooková stránka, kterou sleduje okolo 70 000 lidí. TikTok však v době, kdy nás kontaktovala, zmapovaný neměla — a chtěla to změnit.

 

Společně až k cílové rovince

S Runczech jsme se spojili na jaře letošního roku. Domluvili jsme se, že na TikToku spustíme kampaň, která bude spočívat ve výzvě k zapojení do soutěže o sportovní vybavení pro školu v hodnotě 100 000 Kč. 

Nápad nám přišel skvělý, vzhledem k tomu, že TikTok aktivně využívá spousta lidí školního věku. Po intenzivním plánování, jak přesně k obsahu budeme přistupovat, jsme zvolili tři tvůrce z našich řad, kteří mají ke sportu blízko, a to konkrétně @tynaku, @samuelsamake a @gabr1ella98.

Kampaň jsme spustili k 20.5.2021 a posuďte sami, jak se influencerům s našimi konzultacemi podařilo projekt zpropagovat:

Work

Ukázka videí

@tynaku Běháš rád/a?🤩 V BIU najdeš více info, jak se do soutěže zapojit!❤️#runczechpryc #welovefuncz #spoluprace ♬ původní zvuk - TynaKu👑
@gabr1ella98 Jdeš do toho? 💪 pokud ano, tak pro více info v mém BIU 💕 @runczech #runczechpryc #welovefuncz #spoluprace #cz #fyb ♬ Monkeys Spinning Monkeys - Kevin MacLeod
Work

Podařilo se nám vybudovat organickou kampaň, která disponovala vysokou mírou zapojení a také registrací do soutěží.

Celkově jsme získali:

  • 120 107 lajků

  • 819 sdílení

  • 20.14% míru zapojení

  • 712 komentářů

Všechna tři videa pak získala dohromady 684 200 zhlédnutí. Tolik lidí jsme tedy k běhu inspirovali, a i když se třeba nezaregistrovali hned, na Runczech si mohou díky naší kampani vzpomenout v budoucnu a vyjít tak vstříc zdravějšímu životnímu stylu.

Klient byl s výsledky velice spokojen a těší nás, že má zájem o další spolupráci.

Zajímají vás další spolupráce?

Kontakt

Kontakt 👨‍💻

Společně za úspěchem

Pojďme se pobavit o kampaních.

Naše poznatky, zkušenosti a organizační schopnosti můžeme využít i pro sestavení Vaší ideální kampaně.

Připojte se k našemu TikTok týmu.

Stále můžete být naší součástí. Jako tvůrce nebo jako člen realizačního týmu. Společně za nejlepšími výsledky a zábavou.

Partneři a spozoring.

Pro naše partnery máme slabost. Spojme se a buďte vidět s námi!

📱 +420 797 868 208

Kontakt