TRENÝRKÁRNA.CZ

jak rozšiřujeme povědomí o jedničce na českém online trhu pánského spodního prádla.

00000

NÁRŮST SLEDUJÍCÍCH

0.00

ENGAGEMENT RATE

000000

MĚSÍČNÍ DOSAHY

Trendy trenky na TikToku


Ve WELOVEFUN jsme otevřeni jakýmkoliv výzvám. Ať už nás tedy kontaktuje projekt jakéhokoli typu, vždy se mu snažíme vyjít vstříc a naplánovat takovou strategii, která mu pomůže dosáhnout vytyčených cílů. Jedním z takových e-shopů je i Trenýrkárna.cz, se kterým jsme navázali spolupráci v dubnu tohoto roku (2021).

 

Jednička na trhu s pánským spodním prádlem

Pro muže, kteří potřebují svůj šatník doplnit o nové trenky či boxerky, se jedná o volbu č. 1 v rámci českého internetu. Tento e-shop však nabízí i dámské a dětské prádlo — a šíře sortimentu je i v těchto případech velká. 

Za dobu svého působení otevřel již dvě kamenné prodejny a začal postupně nabízet přes 30 značek spodního prádla — pravděpodobně vás tedy nepřekvapí, že drží okolo 100 000 kusů skladem. Kvůli tomu je logicky potřeba počítat i s vysokými nároky na logistiku.

Díky vysokým ambicím tento projekt do svého sortimentu neustále zařazuje nové zboží, testuje nové materiály a věnuje se marketingovým průzkumům. Být jedničkou na trhu je totiž sice krásné, ale neznamená to, že vám končí práce na zdokonalování svých služeb. Právě naopak. Aby si e-shop zajišťoval konkurenční výhodu dlouhodobě, musí neustále vymýšlet inovativní způsoby, jak se svými produkty i zákazníky pracovat.

A jedním z nápadů, jak získat ještě větší předstih před svou konkurencí, byl i TikTok marketing. Když nás tedy Trenýrkárna kontaktovala ohledně potenciální spolupráce, byli jsme moc rádi, že zvolila právě nás.

 

A jak se nám na společné cestě daří?

I když se to možná nezdá, na TikToku se toho v komerčním charakteru dá vymýšlet opravdu hodně. Nicméně rozšíření povědomí o značce mezi mladým publikem (což je v dnešní době stále hlavní cílovou skupinou této sociální sítě), bývá jedním z nejčastějších cílů klienta. V případě Trenýrkárny tomu nebylo jinak.

Po několika hodinách konzultací jsme dali dohromady strategický plán. Jako vždy jsme při jeho sestavování zohledňovali několik typů relevantních dat. 

Přišli jsme s návrhem, jak tvořit videa, která budou jak zábavná, tak účelná. V žádném případě jsme produkty ve videích nechtěli tlačit na sílu, a tak jsme zvolili elegantnější taktiku — a to product placement. Ve světě marketingu se takto označuje typ reklamy, která nebije do očí, ale je umístěna více v pozadí. Model, který se na videích objevuje, tedy přímo neprezentuje produkty, ale diváka baví vtipnými hláškami a imitacemi situací ze života, zatímco má na sobě tričko Trenýrkárny (nebo třeba trenky na hlavě 🙂). Tento obsah pak také reflektuje aktuální trendy TikToku.

Work

Ukázka videí

Work

V rámci spolupráce s protagonisty se vždy pečlivě rozhodujeme pro jeden z těchto typů:

  • influenceři, kteří jsou na TikToku známí

  • zaměstnanci dané společnosti, které proškolíme, jak ve videích vystupovat

  • protagonisté, kteří nejsou profláklí a neobjevují se tedy v žádných jiných, nebo jen v minimu videí

V případě této spolupráce jsme volili třetí typ protagonisty.

Během prvního měsíce intenzivní spolupráce, kdy jsme videa tvořili několikrát do týdne, se nám podařilo získat:

  • 2 000 nových sledujících

  • 44 825 lajků

  • 416 sdílení

  • 1 288 komentářů

  • 315 389 zhlédnutí

Taktiku však plánujeme mírně měnit, za dobu spolupráce jsme se totiž toho o cílových zákaznících spoustu naučili a dávali dohromady návrhy, jak dosah vylepšit.

Už brzy budeme spouštět nový formát videí, který bude mít potenciál povědomí o firmě rozšiřovat ještě více. O tom si však povíme po nějakém čase v další případové studii.

Zajímají vás další spolupráce?

Kontakt

Kontakt 👨‍💻

Společně za úspěchem

Pojďme se pobavit o kampaních.

Naše poznatky, zkušenosti a organizační schopnosti můžeme využít i pro sestavení Vaší ideální kampaně.

Připojte se k našemu TikTok týmu.

Stále můžete být naší součástí. Jako tvůrce nebo jako člen realizačního týmu. Společně za nejlepšími výsledky a zábavou.

Partneři a spozoring.

Pro naše partnery máme slabost. Spojme se a buďte vidět s námi!

📱 +420 797 868 208

Kontakt