TRENÝRKÁRNA.CZ
jak rozšiřujeme povědomí o jedničce na českém online trhu pánského spodního prádla.
Trendy trenky na TikToku
Ve WELOVEFUN jsme otevřeni jakýmkoliv výzvám. Ať už nás tedy kontaktuje projekt jakéhokoli typu, vždy se mu snažíme vyjít vstříc a naplánovat takovou strategii, která mu pomůže dosáhnout vytyčených cílů. Jedním z takových e-shopů je i Trenýrkárna.cz, se kterým jsme navázali spolupráci v dubnu tohoto roku (2021).
Jednička na trhu s pánským spodním prádlem
Pro muže, kteří potřebují svůj šatník doplnit o nové trenky či boxerky, se jedná o volbu č. 1 v rámci českého internetu. Tento e-shop však nabízí i dámské a dětské prádlo — a šíře sortimentu je i v těchto případech velká.
Za dobu svého působení otevřel již dvě kamenné prodejny a začal postupně nabízet přes 30 značek spodního prádla — pravděpodobně vás tedy nepřekvapí, že drží okolo 100 000 kusů skladem. Kvůli tomu je logicky potřeba počítat i s vysokými nároky na logistiku.
Díky vysokým ambicím tento projekt do svého sortimentu neustále zařazuje nové zboží, testuje nové materiály a věnuje se marketingovým průzkumům. Být jedničkou na trhu je totiž sice krásné, ale neznamená to, že vám končí práce na zdokonalování svých služeb. Právě naopak. Aby si e-shop zajišťoval konkurenční výhodu dlouhodobě, musí neustále vymýšlet inovativní způsoby, jak se svými produkty i zákazníky pracovat.
A jedním z nápadů, jak získat ještě větší předstih před svou konkurencí, byl i TikTok marketing. Když nás tedy Trenýrkárna kontaktovala ohledně potenciální spolupráce, byli jsme moc rádi, že zvolila právě nás.
A jak se nám na společné cestě daří?
I když se to možná nezdá, na TikToku se toho v komerčním charakteru dá vymýšlet opravdu hodně. Nicméně rozšíření povědomí o značce mezi mladým publikem (což je v dnešní době stále hlavní cílovou skupinou této sociální sítě), bývá jedním z nejčastějších cílů klienta. V případě Trenýrkárny tomu nebylo jinak.
Po několika hodinách konzultací jsme dali dohromady strategický plán. Jako vždy jsme při jeho sestavování zohledňovali několik typů relevantních dat.
Přišli jsme s návrhem, jak tvořit videa, která budou jak zábavná, tak účelná. V žádném případě jsme produkty ve videích nechtěli tlačit na sílu, a tak jsme zvolili elegantnější taktiku — a to product placement. Ve světě marketingu se takto označuje typ reklamy, která nebije do očí, ale je umístěna více v pozadí. Model, který se na videích objevuje, tedy přímo neprezentuje produkty, ale diváka baví vtipnými hláškami a imitacemi situací ze života, zatímco má na sobě tričko Trenýrkárny (nebo třeba trenky na hlavě 🙂). Tento obsah pak také reflektuje aktuální trendy TikToku.
Ukázka videí
@trenyrkarna.cz Jistota je jistota 😂 A kolik je tobě? #trenyrkarnacz #cesko #slovensko #vztahy ♬ original sound - The Real Zebos
@trenyrkarna.cz Tak co holky funguje to tak? 😂 #trenyrkarnacz #cesko #slovensko #vztahy ♬ original sound - sounds for slomo_bro!
@trenyrkarna.cz Označ někoho, kdo by za jídlo udělal cokoliv 😂 #trenyrkarnacz #cesko #vztahy #slovensko ♬ Pop Smoke – Creature - Movies1o1
V rámci spolupráce s protagonisty se vždy pečlivě rozhodujeme pro jeden z těchto typů:
-
influenceři, kteří jsou na TikToku známí
-
zaměstnanci dané společnosti, které proškolíme, jak ve videích vystupovat
-
protagonisté, kteří nejsou profláklí a neobjevují se tedy v žádných jiných, nebo jen v minimu videí
V případě této spolupráce jsme volili třetí typ protagonisty.
Během prvního měsíce intenzivní spolupráce, kdy jsme videa tvořili několikrát do týdne, se nám podařilo získat:
-
2 000 nových sledujících
-
44 825 lajků
-
416 sdílení
-
1 288 komentářů
-
315 389 zhlédnutí