OKAY.CZ

“Méně je totiž někdy více.
A přesně v tom spočívá krása TikToku.”

Pro to, abyste na TikToku dosáhli komerčního úspěchu, není nutné každý den trávit hodiny času promýšlením vhodného obsahu. Tak stejně není nutné reagovat na každý komentář či lajkovat stovky videí. Samozřejmě, strategické plánování je na místě, ale klíčem je spíše vědět, jakým způsobem se prezentovat a kde být vidět.

 

Méně je totiž někdy více. A přesně v tom spočívá krása TikToku. S trochou znalostí a zkušeností vám totiž jediné několikasekundové video dokáže přinést tisíce zhlédnutí a nových sledujících. To se nám ve WELOVEFUN potvrzuje neustále — nezaměřujeme se tedy na kvantitu, ale na kvalitu. Tento přístup jsme zaujali i při spolupráci se společností OKAY.

 

OKAY není jen elektro

Asi bychom se divili, kdyby nám někdo řekl, že nezná OKAY. Jejich prodejny jsou totiž zdánlivě na každém rohu — a ve větších městech jich bývá hned několik. Spousta lidí však netuší, že tato firma neprodává jen elektro, ale najdete u ní také nábytek. Nakupovat pak můžete jak v kamenném obchodě, tak na jejím e-shopu.

 

Založena byla již v roce 1994. Díky jejím úspěchům se průběhem let začaly objevovat nové a nové prodejny a proběhla dokonce i expanze na Slovensko. Počet poboček nyní přesahuje hranici 140.

I když má OKAY vybudovanou širokou základnů zákazníků, dívá se po způsobech, jak svůj dosah ještě zlepšit a také oslovit cílové skupiny, které v tomto obchodě standardně nenakupují. Z velké části totiž svou reklamu řeší tradičními způsoby, jako jsou letáky, plakáty či billboardy. Avšak na takové formáty už mladší cílové skupiny tolik neslyší, klient se tedy rozhodl vyzkoušet svoje štěstí na TikToku.

 

Jak jsme dokázali pomoci?

Dlouho jsme přemýšleli, jak k tvoření videí přistupovat, — tak, aby byla dostatečně zábavná, ale zároveň co možná nejefektivněji prezentovala produkty. Nakonec jsme se rozhodli vytvořit sérií tanečních videí, které jsou rozděleny na dvě půlky — na jedné z nich je influencer, který tančí, na druhé jsou pak členové týmu WELOVEFUN, kteří procházejí kamennou provozovnou Okay. 

 

Záběry jsou pak zaměřeny na více sekcí těchto prodejen — tak, aby si divák udělal představu o tom, co vše v nich může zakoupit.

 

Videa jsme na TikTok vložili na začátku prosince 2020.

 

Prvnímu z nich se podařilo během sedmi dní získat:

  • 506 tisíc zhlédnutí

  • 28,5 tisíc sledujících

  • 91 tisíc lajků

  • 2,7 tisíce komentářů

 

Druhé za čtyři dny získalo:

  • 772 tisíc zhlédnutí

  • 101 tisíc zhlédnutí

  • 790 komentářů

  • 200 sdílení

 

Třetí pak za tři dny získalo:

  • 96 tisíc zhlédnutí

  • 15 tisíc lajků

  • 222 komentářů

  • 22 sdílení

 

 

Celkově jsme byli schopni během tří týdnů získat pro OKAY přibližně 40 000 nových sledujících. Byli jsme velice rádi, že videa získala statisíce organických zhlédnutí a vysokou míru zapojení uživatelů. 

 

Vytvořili jsme kampaň, která byla v rámci spolupráce s firmou OKAY vůbec nejúspěšnější. A takového úspěchu se nám podařilo dosáhnout během pouhých třech dní.

 

S klientem nyní konzultujeme další možné formy spolupráce a také předáváme naše know-how ohledně efektivní správy profilu.

RECENZE KLIENTA

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

STATISTIKY

Text
0
Text
0
Text
0
Text
0
Text
0
Text
0
Text
0
Text
0