STYLOVEJ.CZ

Společně za novou výzvou!

TikTok je silně vizuální sociální sítí. Není tedy u ní až tak důležitý dobře sepsaný text, jako sofistikovaná obrazová zkušenost. A to nezahrnuje pouze správnou kompozici videa, dobře zvolené barvy a svižný střih, který koresponduje s formátem TikToku. Neméně důležitý je totiž také outfit protagonistů. 

 

Když nás tedy kontaktoval e-shop Stylovej.cz, který se specializuje na prodej pánského oblečení, spatřili jsme velký potenciál v rámci jeho propagace na této sociální síti.

 

Styl jak na e-shopu, tak na TikToku

U tohoto prodejce seženou muži primárně mladších generací vše od triček a mikin přes kalhoty a kraťasy po doplňky, jako jsou batohy nebo třeba pantofle. Zboží je zde pečlivě vybíráno na základě aktuálních trendů, svůj ideální doplněk do šatníku si zde tedy najde téměř každý, kdo do této cílové skupiny spadá.

 

Asi vás tedy nepřekvapí, že v rámci svého aktuálního cíle chtěl e-shop oslovit hlavně mladší publikum. Ve videích měl za cíl prezentovat svoje oblečení, a to odlehčenou a zábavnou formou.

 

Jak jsme se k TikTok marketingu u Stylovej.cz postavili?

Klient nás kontaktoval v průběhu prvních měsíců tohoto roku (2021) a předtím, než jsme si plácli, jsme společně zvážili, jak bychom se mohli odlišit od konkurence. Zrovna v tomto segmentu je jí totiž opravdu hodně a každým dnem přibývá další. A i velká část z ní mimo standardní marketingové kanály začíná vidět potenciál v propagaci svého projektu na TikToku.

 

Zvolili jsme cestu tvorby jasných a vysoce kvalitních videí, na kterých transparentně ukazujeme oblečení s populární a obecně líbivou hudbou v pozadí. I tu je potřeba volit opravdu pečlivě, protože pomáhá dokreslovat celý zážitek ze sledování videa.

 

Oficiálně jsme se spoluprací začli 1.3.2021. Klient k tomuto dni neměl založený účet — rádi jsme mu tedy v první řadě pomohli jej nastavit. A jak už u nás bývá zvykem, první měsíc spolupráce jsme aktivní opravdu na 200 % a práci na účtu dáváme maximální možnou pozornost. Vždy je totiž potřeba se prvně uchytit a nabrat fanouškovskou základnu, aby bylo na koho reklamu cílit, a teprvé poté je možné dosahovat stabilního a dlouhodobého růstu.

VIDEA Z KAMPANĚ

RECENZE KLIENTA

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

STATISTIKY

Text
0
Text
0
Text
0
Text
0
Text
0
Text
0
Text
0
Text
0