TRENÝRKÁRNA.CZ

Trendy trenky na TikToku

Ve WELOVEFUN jsme otevřeni jakýmkoliv výzvám. Ať už nás tedy kontaktuje projekt jakéhokoli typu, vždy se mu snažíme vyjít vstříc a naplánovat takovou strategii, která mu pomůže dosáhnout vytyčených cílů. Jedním z takových e-shopů je i Trenýrkárna.cz, se kterým jsme navázali spolupráci v dubnu tohoto roku (2021).

 
Jednička na trhu s pánským spodním prádlem

Pro muže, kteří potřebují svůj šatník doplnit o nové trenky či boxerky, se jedná o volbu č. 1 v rámci českého internetu. Tento e-shop však nabízí i dámské a dětské prádlo — a šíře sortimentu je i v těchto případech velká. 

 

Za dobu svého působení otevřel již dvě kamenné prodejny a začal postupně nabízet přes 30 značek spodního prádla — pravděpodobně vás tedy nepřekvapí, že drží okolo 100 000 kusů skladem. Kvůli tomu je logicky potřeba počítat i s vysokými nároky na logistiku.

 

Díky vysokým ambicím tento projekt do svého sortimentu neustále zařazuje nové zboží, testuje nové materiály a věnuje se marketingovým průzkumům. Být jedničkou na trhu je totiž sice krásné, ale neznamená to, že vám končí práce na zdokonalování svých služeb. Právě naopak. Aby si e-shop zajišťoval konkurenční výhodu dlouhodobě, musí neustále vymýšlet inovativní způsoby, jak se svými produkty i zákazníky pracovat.

 

A jedním z nápadů, jak získat ještě větší předstih před svou konkurencí, byl i TikTok marketing. Když nás tedy Trenýrkárna kontaktovala ohledně potenciální spolupráce, byli jsme moc rádi, že zvolila právě nás.

 

A jak se nám na společné cestě daří?

I když se to možná nezdá, na TikToku se toho v komerčním charakteru dá vymýšlet opravdu hodně. Nicméně rozšíření povědomí o značce mezi mladým publikem (což je v dnešní době stále hlavní cílovou skupinou této sociální sítě), bývá jedním z nejčastějších cílů klienta. V případě Trenýrkárny tomu nebylo jinak.

 

Po několika hodinách konzultací jsme dali dohromady strategický plán. Jako vždy jsme při jeho sestavování zohledňovali několik typů relevantních dat. 

 

Přišli jsme s návrhem, jak tvořit videa, která budou jak zábavná, tak účelná. V žádném případě jsme produkty ve videích nechtěli tlačit na sílu, a tak jsme zvolili elegantnější taktiku — a to product placement. Ve světě marketingu se takto označuje typ reklamy, která nebije do očí, ale je umístěna více v pozadí. Model, který se na videích objevuje, tedy přímo neprezentuje produkty, ale diváka baví vtipnými hláškami a imitacemi situací ze života, zatímco má na sobě tričko Trenýrkárny (nebo třeba trenky na hlavě 🙂). Tento obsah pak také reflektuje aktuální trendy TikToku.

VIDEA Z KAMPANĚ

RECENZE KLIENTA

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

STATISTIKY

Text
0
Text
0
Text
0
Text
0
Text
0
Text
0
Text
0
Text
0