Trendy trenky na TikToku
Ve WELOVEFUN jsme otevřeni jakýmkoliv výzvám. Ať už nás tedy kontaktuje projekt jakéhokoli typu, vždy se mu snažíme vyjít vstříc a naplánovat takovou strategii, která mu pomůže dosáhnout vytyčených cílů. Jedním z takových e-shopů je i Trenýrkárna.cz, se kterým jsme navázali spolupráci v dubnu tohoto roku (2021).
Jednička na trhu s pánským spodním prádlem
Pro muže, kteří potřebují svůj šatník doplnit o nové trenky či boxerky, se jedná o volbu č. 1 v rámci českého internetu. Tento e-shop však nabízí i dámské a dětské prádlo — a šíře sortimentu je i v těchto případech velká.
Za dobu svého působení otevřel již dvě kamenné prodejny a začal postupně nabízet přes 30 značek spodního prádla — pravděpodobně vás tedy nepřekvapí, že drží okolo 100 000 kusů skladem. Kvůli tomu je logicky potřeba počítat i s vysokými nároky na logistiku.
Díky vysokým ambicím tento projekt do svého sortimentu neustále zařazuje nové zboží, testuje nové materiály a věnuje se marketingovým průzkumům. Být jedničkou na trhu je totiž sice krásné, ale neznamená to, že vám končí práce na zdokonalování svých služeb. Právě naopak. Aby si e-shop zajišťoval konkurenční výhodu dlouhodobě, musí neustále vymýšlet inovativní způsoby, jak se svými produkty i zákazníky pracovat.
A jedním z nápadů, jak získat ještě větší předstih před svou konkurencí, byl i TikTok marketing. Když nás tedy Trenýrkárna kontaktovala ohledně potenciální spolupráce, byli jsme moc rádi, že zvolila právě nás.
A jak se nám na společné cestě daří?
I když se to možná nezdá, na TikToku se toho v komerčním charakteru dá vymýšlet opravdu hodně. Nicméně rozšíření povědomí o značce mezi mladým publikem (což je v dnešní době stále hlavní cílovou skupinou této sociální sítě), bývá jedním z nejčastějších cílů klienta. V případě Trenýrkárny tomu nebylo jinak.
Po několika hodinách konzultací jsme dali dohromady strategický plán. Jako vždy jsme při jeho sestavování zohledňovali několik typů relevantních dat.
Přišli jsme s návrhem, jak tvořit videa, která budou jak zábavná, tak účelná. V žádném případě jsme produkty ve videích nechtěli tlačit na sílu, a tak jsme zvolili elegantnější taktiku — a to product placement. Ve světě marketingu se takto označuje typ reklamy, která nebije do očí, ale je umístěna více v pozadí. Model, který se na videích objevuje, tedy přímo neprezentuje produkty, ale diváka baví vtipnými hláškami a imitacemi situací ze života, zatímco má na sobě tričko Trenýrkárny (nebo třeba trenky na hlavě 🙂). Tento obsah pak také reflektuje aktuální trendy TikToku.
VIDEA Z KAMPANĚ
@trenyrkarna.cz Jistota je jistota 😂 A kolik je tobě? #trenyrkarnacz #cesko #slovensko #vztahy ♬ original sound - The Real Zebos
@trenyrkarna.cz Tak co holky funguje to tak? 😂 #trenyrkarnacz #cesko #slovensko #vztahy ♬ original sound - sounds for slomo_bro!
@trenyrkarna.cz Označ někoho, kdo by za jídlo udělal cokoliv 😂 #trenyrkarnacz #cesko #vztahy #slovensko ♬ Pop Smoke – Creature - Movies1o1